Door een jarenlange verkeerde (werk)houding waren mijn nek- en schouderspieren zo vast komen te zitten dat draaien met mijn hoofd steeds moeilijker en pijnlijker werd. Fysiotherapie e.d. hielp nauwelijks. Het is Wandee wél gelukt om mijn klachten flink te verminderen. De wekelijkse behandelingen zijn behoorlijk pijnlijk, maar het resultaat is nu, na een aantal keren, echt goed. Volhouden wordt beloond!
Gastenboek