Heel goede massage gehad. Ook 'fysiotherapeutische' behandeling en adviezen voor mijn beenkrampen. Tot op heden 'krampvrij'!
Gastenboek
Heel goede massage gehad. Ook 'fysiotherapeutische' behandeling en adviezen voor mijn beenkrampen. Tot op heden 'krampvrij'!